Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini, ekran teknolojileri dünyasının yenilikleri ile karşılamak hedefindedir. Bu hedefe ulaşmak için;
- Tüm faaliyetlerinde ulusal ve uluslararası yasal şartlar ve mevzuatlara uyarak hizmet sunmak.
- Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini zamanında ve eksiksiz olarak karşılamak, düzenli aralıklarla müşterilerimizinalgı ve beklentilerini ölçmek ve kaynaklarımız çerçevesinde sürekli kalite iyileştirme anlayışı ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak.
- Çalışanların bilgi ve becerilerini eğitimlerle geliştirmek, teknik ve davranışsal yetkinliklerini arttırmak, yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlarının cesaretlendirilmesi yönünde faaliyetlerde bulunmak.
- Teknolojik gelişmeler takip edilerek, kalitenin; hizmet sunumunun gerçekleştirilmesinin her aşamasında sürek-liliğini ve güncelliğini sağlamak.
- İlgili tüm tarafların; tedarikçi, iş ortakları, müşteriler ve çalışanların katkıları ile, karşılıklı ve sürekli öğrenen bir organizasyona sahip olmak.
- Risk tabanlı kalite yönetimini, faaliyetlerinin her aşamasında uygulamak ve belirlenen risklerin önlemlerini alarak müşteriler, tedarikçiler, çalışanlar ve kuruluş için karşılaşılabilecek olumsuz durumları ortadan kaldırmak.
- Kalite yönetim sistemi hedeflerini; müşteri şartlarını göz önünde bulundurarak belirmek ve verimliliğin arttırılması için düzenli gözden geçirerek süreç performans kriterlerini bu hedeflere giden yol olarak değerlendir- mek, kalite politikasıdır.